13 de maig del 2009

XARXES

Estic en aquests moments donant forma a un nou projecte empresarial. He estat pensant alguns mesos el que, el com, i esta arribant l'hora de tirar endavant la idea. Com sempre fa un emprenedor ho consulta amb al seva parella, amb els amics, amb col·laboradors propers... aquest es el primer filtre... Estic ara en la etapa de les presentacions... traslladant tot allò que tinc al cap a un format intel·ligible i mes que això vendible.
I arribat aquest moment, hem trobo que ho comento a les xarxes en que participo com Linkedin.
Be dic poc, perquè com tots sabeu, en aquest moment no se “quien hay al otro lado” i per tant una idea no te amo... i no m'arriscaré.. que la dona hem mata. ;-)
I haig de dir que m'he sorprès.. de la força de la xarxa, ja que en no encara 48 hores, prop de 25 persones m'han escrit demanant mes informació.
Poder qui hem llegeix ja li ha passat i somriu, però a mi es el primer cop que faig un us intensiu i ha funcionat.
I estic emocionat, i ho vull compartir amb tu, lector d'aquest blog. Per engrescar-te a utilitzar professionalment la xarxa. Massa vegades per culpa dels mitjans es banalitza el us i acaben visualitzant aquest fenomen de les xarxes socials com a “pati de escala digital” on la gent xafardeja.
Ara la xarxa m'obliga a sortir-me de la xarxa. Aquest èxit es val que la informació es doni personalment i preparar una presentació off-line en algun hotel de Barcelona.
Qui ho havia de dir.. que el primer beneficiat d'una idea totalment virtual serà un negoci tant físic com un hotel.
Seguirem explicant com avança tot plegat.

1 comentari:

  1. Crec que la idea es bona, ajudar els emprenedors quant mes ho necessiten, al principi de la seva aventura, quant un cop superada la pujada d’adrenalina inicial es donen conta que encara tenen un camí per fer força important, que la seva organització no es tot l’efectiva que voldrien, que no arriben a determinats sectors que els anirien molt be, que ja tenen que estar força hores de l’oficina i no tenen resolt el tema de la seva mobilitat – seguretat informàtica, que l’ imatge d’empresa inicial, que els va fer un amic seu amb bona voluntat, ara la troben poc atractiva, etc.
    Per això ànims en la vostra tasca d’ajudar a aquests emprenedors, ja que els necessitem perquè la societat avanci.

    Pere Marcó

    ResponElimina