13 d’abril del 2009

POSICIONAMENT


Val a dir que amb el meu nom, ho tinc complicat. Si cerqueu a traves de Google, les primeres pagines son tot enllaços al conegut baríton. Ho he comprovat quan m'he buscat... i no m'he trobat.

Be, si que m'he trobat però bastant amagat. I val a dir que m'ha fet il·lusió trobar una primera referència a la meva persona, lligat a una presentació que vaig fer a Viladecans l'any 2001, dins unes jornades anomenades "Universitat d'estiu sobre la Societat del Coneixement"
amb un enllaç a la meva ponència.

I aquesta es un altre, tot allò que fem, que diem, queda registrat, a l'abast de tothom i per això es important aprendre a gestionar el que diem, i en la mesura del que puguem també el que diuen de nosaltres. I no hi ha camins, estem fent camí i aprenent tot caminant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada